Trött..

Antar att det här händer ganska ofta för andra också.. Det är tråkigt på alla sätt och vis. Jag är trött på att bara ge, ge och ge och nästan aldrig få något tillbaka.. Det känns ibland som att jag är bortglömd och att vissa inte vill ha mig med.. Jag brukar ta med folk lite överallt dit jag ska, men för vissa av de känns det som att jag bara duger då när de får följa med men när det ska nån stans så finns det inte ens en tanke... Det är inte bara just det utan andra saker också där man inte får något tillbaka. Jag tänker, från och med nu, bara bry mig om de som jag känner att de gör saker för mig också lika mycket som jag gör för de.. Att jag finns där, att jag bryder lika mycket som de betyder för mig.. En sån är underbaraste Linn! <3 Älskar dig gmn! <3

 

En sak till jag inte orkar bry mig om längre är folk som man ena dagen har skit kul med och så och andra dan typ behandlas som ingenting, också beroende på vilka personer man är med.. ex: Jag kke har en idé och vi tycker att den idén är jättebra men nästa dag så är den med en viss person och när man då tar upp den idén när den är med, så är det nästan som att jag är "dum i huvudet" (så att säga) att jag ens kom på den idén.. Helt omvända åsikter beroende på vem som är med olika dagar osv.. Just idag upplevde jag en sån känsla, därför kom jag på att skriva detta, pga av förhoppningen att den personen kommer att läsa detta och ta åt sig och fundera lite.. För den personen står mig väldigt nära och det är ingen jag vill mista...<3


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Älskade Regina....gillar inte att se att du blir behandlad så.

Ta vara på de vänner du vet att du får lika mycket tillbaka av som du ger.

En dag kommer dom som behandlar dig på det sättet som du beskriver ovan fatta vilken underbar vän dom mister.



...."Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar

Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma

Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar

Ju mera dom sviker dig, desto snabbare kommer du att blomma"



2011-09-26 @ 20:54:53
Postat av: Linn

Men hjärtat, inte ska du känna så ! Som Bibbi skrev, den som inte förstår hur snäll och underbar du är mister en vän för livet !:-* Aww, du ska alltid veta att jag finns här för dig och saker du säger till mig stannar där <3 Puss :-*<3

2011-10-04 @ 20:37:02
URL: http://horzefreaket.blogg.se/
Postat av: Linn

Men gumman ! Folk som inte behandlar dig okej ska du strunta i och efter ett tag kommer dom förstå vilken underbar vän dom har förlorat !! Jag kommer alltid finnas där för dig <3

2011-10-11 @ 21:13:41
URL: http://horzefreaket.blogg.se/
Postat av: Regina

Tack Linn! du är en underbar vän, du kan alltid lita på mig också och finns alltid för dig ! Tack! Det du säger värmer och jag vill aldrig förlora dig! Du får mig alltid att le och känna mig värdefull! <3 Puss gumman! :-* <3

2011-10-11 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0