Lyckat!

Hejsvejs!

Igår var det träningsgrupp och såklart red jag min älskling.. :) Det gick superbra.. Han som annars hoppar med ganska högt huvud och som höjer huvudet mycket när man bromsar oftast gick jättebra. Men det tackvare goggen osv. Nu hoppade han med mer rygg och nersänkt huvud och lyssnade jättebra när jag skulle bromsa, utan att dra upp huvudet. Han blev även mer uppmärksam på mina hjälper och svarade framåt jättebra.. *stolt* Det var verkligen jättekul att känna skillnaden och kommer att fortsätt att ga goggen för att han såsmåningom ska kunna göra samma arbete utan den.. Vilken vi såklart siktar mot ;)

 

Idag så hade vi hoppning i vanliga gruppen.. Jag red Charlie första halvan.. Guuud, vad han är tråkig att rida -_-.. hmm, men Linn och jag bytte efter ungefär halva lektionen och då fick jag Patrina, inte heller världens roligaste (enligt mig) men bättre än Charlie iaf.. Det gick ganska bra faktiskt.. Kke ska säga också att vi hoppade, men vi hoppade inte så mycket eftersom det inte var världens bästa underlag efter allt regn -_- Nöjd iaf :)

 

Ps. Längtar tills nästa helg... tävlingsdags!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Lina

Roligt! :)

2011-09-07 @ 16:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0