Fina häst!

Guud, vad jag älskar min älskling Duncan ! Han gick superbra idag.. Nu red jag verkligen med sitsen och det kändes helt underbart för han lyssnade verkligen superbra på mig nu.. Det enda är efter den ökade galoppen på diagonalen.. Lite strul när jag ska få tillbaka han, men det fixar sig. Ska försöka att inte öka så mycket men han svara så bra framåt nu till mina hjälper så det är svårt att få tillbaka han lika bra. Men det är jag som behöver träna på det, gör bara jag rätt så gör han rätt.. Nu är det snart Söndag och dags för tävlingen.. Hoppas det går bra! :) Kraam


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Kan du inte ta ett kort på ditt rum och visa oss? :D

Kram

2011-09-14 @ 15:32:23
Postat av: Regina

Ja, det kan jag.. Lägger upp kort på rummet hemma hos pappa :) Kram

2011-09-14 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0