...

Har inte laggt in inlägg nu på ett tag så...

 

I måndags var det träningsgrupp med Razze.. Gick superbra från början till slut.. Helt underbar den hästen alltså... Älskar honom!!

 

I Tisdags var det ordinarie guppen och vi red för nya ridläraren för första gången :D Hon verkar jättebra och sten cool.. Kommer nog att blir toppen dethär ;) Men saknar Lotta!

 

Fredags hade jag Dessan.. Didi, jag och Julia red ut en sväng.. Lite mörkt men med reflexvästar gick allt prima ;)

 

Idag.. Tävlade vi i hästkunskapskuppen i strömsholm.. Inte bland de tre topp men det gick bra ändå :P Nöjd!

Sen åkte vi vidare till köping för att kolla när Elin tävlade distriktfinal.. Skithäst som inte kunde galoppera i högervarvet... Men hoppningen gick bra och teorin vann hon! Superbra Elin!!! :D

Det är min vecka + att jag hade prao denna veckan också på Risbroskolan i Fagersta! Gick bra men det var badvecka så vi hade inte så mycket att göra! Aja, NÖJD med HELA veckan.... nästan.....

 

P.s har tyskaprov på Torsdag och Musikprov på Onsdag (tror jag) puh.... -_-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0