VARFÖ SKA JAG ENS BRY MIG???

Just det.... varför ska jag ens det?? Kommer att låta bli nu efter det.. Har ingen lust att bry mig när det inte finns någon sån känsla tillbaka.. Inte undra på att jag börjar dra mig till andra.. Har undrat ett tag varför jag inte har någon lust att umgås med den personen längre och nu har jag fått svar på det.. Jag bryr mig om dig jättemycket men jag orkar inte längre.. Blir besviken varje dag och varje dag kommer tårarna närmre.. Jag vill inte ha det såhär, men vad ska jag göra? Jag kan inte bara låta det vara, mår inge bättre av det.. Ända sättet är att sluta bry mig alls.. Du verkar ju inte ens ta åt dig utan tror att det inte är du.. Tar allt och mig förgivet.. Den dag du kanske fattar och inser (vilket jag hoppas snart) kan jag förklara och du kommer du förstå hur jag känner, men just nu orkar jag inte..

Brys mig asmycket om dig och det alltid, men kommer inte låta det fortsätta såhär..

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0