Stallet

Nyss kommit hem från stallet :)

Igår hade vi elevens val och såklart har jag valt rdning. Andra gången för iår vi har det..
Tänk att jag fick rida Duncan igår då ! :D Var ett lite tag sen ;)De sa typ att han var seg lektionen innan, men det tyckte inte jag. Det var fullfart och han var absolut inte slö när jag red han, tvärtom! :D <3

Idag/nyss så var jag nere och fixade åt Dessan. Jag spolade hennes ben. Kan inte all lera bara inte finnas ? x) Hon hade iaf inte rullat sig så hela hon var lerig som tur var! :) Hon har tappat en sko så imorn kommer hovslagaren! :)

Blev tyvärr ingen hoppkurs så jag tänkte säga till Helena att jag kunde komma till Vänsta och hjälpa till nu i helgen ändå, men då kom jag på att jag iaf inte kunde ! x) Det får bli en annan gång, trivs så himla bra i Vänsta och jag är så glad att jag fått den chansen att åka dit och hjälpa till lite när som helst :) <3

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0