Nya hästar

Jaha, då har vi fått ännu 2 nya hästar till ridskolan nu på bara några dagar.. Fast en har de på lån en månad så vi får se :) Nu har vi 10 stor-hästar och 7 ponnies;) Jag red båda idag.. Det som vi lånat är en valack, Pegasus, och är 20 år tror jag.. Det har tävlat MSV dressyr och fälttävlan tror jag, nått sånt :P Den red jag först men jag var inte så jätteförtjust.. Han gör väl vad man säger åt honom att göra typ :P

Sen red jag Lands Edward som han heter.. Han är ganska stor, över 1.70 iaf lugnt :) Guuuuuuuuud, vilken häst! Så fin alltså! När det var dressyrtävlingar här hemma så vann han LB och kom 4:a LA tror jag att de va:) Men då ägde vi ju inte han än :P Jag är stört kär i den hästen alltså.. När jag rider han så, ja, det känns helt fantastiskt.. Han har typ varit hopphäst och har nu skolats om till dressyr tror jag de sa! Kanske ska börja med lite mer dressyr.. Men kommer aldrig att gå ifrån hoppningen kan jag säga! Kan ju göra både och! ;)

 

Natti! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0