Helgen!

Heej alla igen! Haft Dessan nu i helgen.. Fia och jag var ute ch red en dag. Fattar inte att dessa småungar ska hoppa ner för slänten precis när man ridit förbi? Fattar de inte att hästarna blir rädda? Det var dessutom ungar som rider också! hmm.. Jaja, ingen skada skedd..
Dessan har vart pigg men under kontroll hela tiden. Otroligt att hon som är 20 år kan vara så pigg och framåt.. Blir glad varje gång jag rider henne!




Idag var det träningsgrupp igen.. Håll på att gå omkull med Razze. Han hoppade av lite långt ifrån och ångrade sig mitt i hoppet och vi kraschade in i hindret.. Tur var så lyckades vi hålla oss på benen :) Annars gick det jättebra med han idag! Älskar honom nu som aldrig förr! Love u Razze säger jag bara. Hade det funnits möjlighet till att han skulle bli min hade jag inte tvekat en sekund! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0