Razze<3

Sjutton också, har inte uppdaterat på länge nu igen, men av samma anledning som förrut ^^
Det har gått sååå bra med Razze.. Ann-louise (ny ridlärare) är grymt duktig!!
Razze och blivit mycket bättre nu, hoppas, hoppas, hoppas att han kommer att stanna!! <3 Hade jag haft möjligheten hade jag köpt honom ^^
Det gick helt okeej på kursen förr helgen :) Träffade mycket trevliga människor ^^
Red Razze i Måndags, Tisdags och som är mina ordinarie grupper :) Fick även rida han i Torsdags :)
Igår red jag Patrina och Pegasus lite, bowla och spelade badminton, innebandy och basket. Fullt upp igår alltså ^^
Idag tog jag en stalljour, red Pegasus igen :) + Att jag hade innebandymatch! Grymt spelat idag tjejjor! 4-4! <3

Imorn ska vi bada med skolan (Y) Sen är det ridning igen, på Razze såklart ^^

Jag har ont i min höft, vet inte vad det är, kke träningsvärk typ, ingn aning. Sen har jag även lite ont i min fot ibland också, men men.. ^^ Idag på innebandyn gjorde jag även illa mitt lillfinger, blått och svullet.. Dt ska kännas att man lever, bara bita ihop..

Natti natti!! ^^<3

P.S Kommer upp lite bilder så fort jag fått ordning på min egen dator ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0