stall, lucia, lussevaka...

I Söndags var det som sagt Lucia. Showen gick superbra^^ Förutom att Duncan strulade lite när jag skulle hoppa upp, men det säger vi ju inte till nån^^ HiHi
I Måndags red jag i gruppen tidigare. Det gick bra och Razze skötte sig ganska bra. Lite spänd ibland bara.. Tror att vi hoppade 1.10 avspänt och lungt.. Kom på det ett antal gånger, det va en kombinaton, för att det va mitt fel typ. Jag måste räta upp mig mer efter det första hindret så att Razze hinner få upp frambenen. <3
På kvällen i Måndags hade vi lussevaka. Eller inte bara kvällen utan hela natten. Så vid 21 så gick jag till skolan för att tillbringa natten där :) trodde att jag skulle få lite mer än 5 min sömn, men det fick jag inte ;) Vi hade dessutom skoldag dagen efter. Vi kollade på film och jag somnade x) Till filmen på engelskan somnade jag bara ett litet tag coh sen hade vi dessutom Tyska prov efter det!! :O Men det gick väl bra.. Till filmen på so:on sista timmen sov jag genom helax) och sen sov jag när jag kom hem också ett tag innan stallet..
Även tisdagan red jag Razze (vilket jag gör väldigt ofta och är väldigt glad för att jag gör) och det gick bra! Jag red i världens skönaste sadel! <3

Nu ska jag snart ner till stallet till Dessan ! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0