Lucia!

Ja, på Söndag är det lucia nere i stallet med julmarknad, show och lite annat också... Jag, didi, Linn, wilma, och Julia har gjort en lite rolig show ^^

Iår blev det jag som blev Lucia ^^ Tack alla som har röstat! <3

Vi har övat en del på showen och har haft skit kul! <3 Idag ska vi öva på Lucian men imorgon och på Lördag ska vi köra de sista genrepen på showen innan själva uppvisningen. Hoppas att de som kommet tycker att den är lika bra som förra årets! ;)

Jag har ridit en del, både på ridlektion och privat. Igår red jag Blå och Dessan :) Har ridit Razze massor! Han går superbra nu och jag är sååååå stolt! <3
Jaja. får skriva mer sen, ska snart äta och sen plugga lite innan stallet! ByeBye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0